life ticking:

Saturday 1 September 2007

στερεοφωνικά

δεν ειμαι από αυτούς τους κολλημένους με την μπάλα, ή με γκόμενους, ή με θρησκείες.
Όλοι στη δουλειά με κάνουν δέκα χρόνια μικρότερη - με τρομάζει λίγο που η έξω εικόνα ταιριάζει την μέσα νεότητα.
Αλλά είμαι 35. Στις 22 Μαϊου τα έχω κλείσει. Δεν έχω σχέση αυτόν τον καιρό - δεν άντεξε κάποιος στο crash-test που περνάω τους ανθρώπους. Είμαι δύσκολος ανθρωπος, τελικά; Κανείς δεν αντέχει; Να κατεβάσω τα standards που έχω για μένα και τους άλλους; Πριν 3 βδομάδες έκανα μια απερισκεψία που έχω μετανιώσει οικτρά. Άρα δεν είμαι γεννημένη να χαμηλώνω το κεφάλι και να κατεβάζω επίπεδα ανθρώπινης επαφής. Επαφή - τι απατηλό τοπίο.

δείτε το http://anticipointed.blogspot.com - είναι 10 χρόνια κάτω από μένα, είναι ένα θαύμα.

καλή μας νύχτα, να μιλάμε με λέξεις ουσίας, να νιώθουμε τη ζωή μέσα και κάτω από το δέρμα μας.



Όταν όλοι οι άλλοι φεύγουν, μένεις εσύ - να σε προσέχεις. Πιό πολύ.

-
το λέω για να με ακούσω.

No comments: